En turlig sak för Sverige idag iallafall

Sverige-Argentina spelade idag, handbolls-VM för damer, 37-11 till Sverige. Jodå, lite tur hade Sverige idag!

En minst sagt trevlig kväll har spenderats hos familjen Yngveson! Många skratt blir det alltid när man umgås med dem, och prat om allt mellan himmel och jord. Till och med den här lilla bloggen kom på tal under någon minut, kul det också ju! 

Jag är då inte trött! Alla andra som jag vill vara social med bara sticker och lägger sig. Vad de inte vet är att jag och mitt superstetoskop sitter i deras garderober, hah! Kan väl förstå att de flesta är trötta, själv har man ju druckit läsk ikväll, inte bra ifall man borde sova... Men men, blir att kolla på en film istället då hade jag tänkt, skojsigt! 

Har suttit och tänkt på i princip en person hela kvällen. Kommer alltid älska personen, men jag är inte kär längre. Men kärleken kan alltid återupplivas, eller hur?

Nu fick jag något djävulskt ont i ryggen också, verkligen superskönt en sådan här lördagsnatt! Eller ja, det är väl inte skönt någon natt för den delen. Jag var faktiskt väldigt sarkastisk. 

Jag talar flytande sarkasm och ironi förresten! Även svenska, engelska, lite spanska, lite norska, lite holländska, lite italienska, lite franska, lite tyska och säkert något språk till. Jag kan skratta på grekiska och spanska. Det ni! 

Colan verkar i hela kroppen nu och blodsockernivån sjunker nog ner snart så jag ska krypa ner under täcket och kolla på en film! 

Ciao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0