Datorproblem och EM-lottning

Argh!

Får riktigt ryck på min dator snart! Inte nog med att vissa knappar på tangentbordet inte fungerar och att det är ett streck mitt egenom skärmen, den har också flera datorproblem som inte går att lösa. För att lösa problem med tex YouCam, MSN och Skype måste jag ladda ner nya versioner av det men det fungerar inte och då blir det ett nytt datorproblem! Jisses...

EM-lottning var det ikväll. Sverige får möta Ukraina, England och Frankrike, en ganska snäll lottning men men, det kan sluta hur som helst!

Breaking Dawn som jag såg ikväll med mamma var jättebra! Ska bli kul att se den andra delen om ett år! Jag har aldrig varit så jätteförtjust i Twilight men visst, filmerna och böckerna är bra, det kan jag inte säga något emot. 

Nu ska det bli en dusch hade jag tänkt, innan det blir natt är väl bra! 

Ciao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0