Bara för att Nanne Grönvall är cool

Kollar på Copycat Singers ikväll, mest bara för att Nanne Grönvall är med. Älskar hennes röst! Hon sjunger så förbannat bra. Älskar också och själv sjunga hennes låtar, sådan energi man behöver till det, härligt! Avundsjuk, Håll Om Mig och Jag Måste Kyssa Dig, wonderful. 

Svårt att avgöra vilka som är copycat och vilken som är Nanne faktiskt. Imponerad av de som kan härma Nannes röst så bra, den är ju speciell på sitt sätt. Precis som Bryan Adams röst faktiskt! 

Var ute och gick en runda nu ikväll med mamma, pappa och vovven, behövligt. Lat som jag är med den sämsta konditionen behöver lite (mycket) mer motion egentligen. Well well. 

Är det allvarligt ifall man får "kramp" i bröstet ibland? Kan få det lite när som helst, sist var nu precis innan vi kom hem från rundan och innan dess var det på en no-lektion. Äckligt och inte särskilt smärtfritt. Antingen är det väl hjärtat eller någon muskel runtomkring.

Ska fortsätta kolla på tvn nu, sen blir det en dusch och förhoppningsvis ska jag kunna somna hyfsat tidigt så att jag inte svimmar av trötthet i skolan imorgon, måste vara pigg till luciaträningen! 

Har jag förresten nämnt att jag är en av de 8 som kan bli lucia på skolan? Har jag nog inte... Kul är det iallafall, vill faktiskt jättegärna bli det!

Nannes lillebror är nog mycket yngre än henne, hmm. På tal om ingenting.

De sjöng nyss Jag Måste Kyssa Dig. Hur enkelt som helst att höra vem som var Nanne!

Ciao.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0