Att nästan svimma i luciatåget, inte så mysigt

Att vara vid skolan ca 7:30 idag var väl inte en dröm, men händer det bara att det är lucia en gång om året så skadar det inte! Men iallafall, luciatåget gick bra förutom slutet, när det var två låtar kvar var jag tvungen att gå ut därifrån, stod och vinglade och svimmade nästan, fick inget riktigt syre där inne. Jag är riktigt förbannad på mig själv över det! Skit alltså... Resten av dagen var inte bra, somnade nästan på alla lektioner plus efter skolan när jag var hos frisören och klippte mig, somnade nästan i stolen, ganska pinsamt ja... Tur att jag inte somnade på skyttet ikväll! Lånade ett stativ ikväll på skyttet och testade att skjuta med det och jodå, det gick bra! Sköt 40 tävlingsskott totalt och fick resultaten 184+188, nöjd! Ett avsnitt Dallas nu, sedan House, sedan Dallas igen .På jullovet eller tidigare ska jag ha ett Star Wars maraton, lätt! Jag, nördig? Näää. Var hos SYV idag, hon hade fått en tid till ett studiebesök på John Bauer på måndag men eftersom vi ska se en viktig film den dagen så får jag åka efter nyår istället. Sen ska hon nog fixa ett studiebesök på naturvetenskapsprogrammet på Furulund också, fint! Så blir alltså studiebesök på samhälle och natur. Får ju åka upp och besöka Aleholmsskolan också, skyttegymnasiet. Men gör det nog i samband med antagningen till själva skyttet. Ska återgå till tvn nu och mitt kära sociala folk. Ciao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0