Att lägga sig under täcket precis innan träningen var en dålig idé

Ytterst dålig.

Som någon kanske då kan ana så blev det ingen träning idag, då jag la mig under täcket och tänkte och helt enkelt somnade på magen som någon slags plattfisk. Eller nja, men ni förstår vad jag menar. Väcktes ur mina drömmar vid ungefär kvart över 6 och kände ingen lust att träna alls. Kände att jag bara skulle somna stående med geväret i händerna. 

Men men, sådant händer. Får kanske ta igen det här på torsdag då jag tänkte skjuta 3 gånger denna veckan. Men det blir ju bara två men ska möjligtvis tävla på lördag. Jag har ju försökt undvika tävlingar denna säsongen men det skulle vara bra och tävla också. Måste bestämma mig om detta imorgon och även om vinterlägret som är i början av januari. Många val, tufft värre.

Tänkte sätta igång ett avsnitt av Dallas då det inte går att sova längre bara för att jag gick upp och åt middag. Försökte lyssna på "lugn" musik och sådant men nix, icke sa nicke, somna kunde jag inte.

Har snart kollat alla avsnitt av Dallas säsong 1 och 2, och det är bara de vi har, trist! Får komma på något annat att kolla på sen när man inte har något bättre för ig om kvällarna... Får väl se ifall de andra säsongerna går att ladda ner.

Ciao.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0