Westcoast

Woulie boulie.

Har förflyttat oss till en camping vid Lysekil nu. En camping som ser ut att vara bra och fin av det jag har sett än så länge. Har precis fikat lite kakor och så och dessutom hittat räkor i kylen vilket gjorde mig så där superdupersugen på räkor, kräftor och sådant. Fast det har jag faktiskt varit sedan igår också, hehe. Nu när man är i Bohuslän så är det väl fisk och skaldjur som är den klassiska maten här på västkusten. Just nu skiner solen starkt och det är vaaarmt ute men nyss så regnade det, typiskt svensk sommar. Det enda som stör mig just nu med denna campingen är att jag har ingen mottagning alls på mobilen, det är faktiskt ganska störigt när också det mobila bredbandet är väldigt trögt. Jag måste nog skärpa mig lite med att hålla mig ifrån tekniken för en gångs skull, hehe (never).
Annars har jag det väldigt tråkigt här faktiskt. I både bilen och husvagnen bråkas det nästan hela tiden, jobbigt. Men men, det är väl typiskt vår familj, särskilt på husvagnssemester, INGEN kommer överens med NÅGON. Jag är inte så jätteförtjust i husvagnssemester, iallafall inte med familjen. Synd att säga så men det är så. Allt ska ju inte vara perfekt heller men det är inget i min värld just nu. Det ska väl lösa sig hoppas jag.

Nu ska vi nog gå och kolla lite på campingen, gå till vattnet och se hur badplatsen ser ut, jag kommer inte bada, har inte varit badsugen på hela sommaren, lite konstigt. Men kommer säkert bada fötterna eller något. Äsch, vattnet är nog ändå skitkallt.
Nu slutade solen skina... Hurra.

Ciao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0