Vi vann!

Blekingelaget som bestod av mig, Johan och Camilla vann idag regionsfinalen mot Skåne! Nu är vi klara för riksfinalen som går i Eskilstuna om ungefär en månad! Skojsigt va?

Själv sköt jag inte alls bra men mina kära lagkamrater sköt riktigt bra båda två! 

Imorgon blir det skyttetävling igen, förbundsmästerskapet denna gången. Skjuter kl 9... Om jag gör som jag gjorde inatt, somnar vid halv 4-4 bara för att man drömmer konstiga mardrömmar. Det blev chatt på facebook istället med andra som heller inte kunde sova, haha. 

Sen jag kom hem så har jag sovit 1-2 timmar. Kändes skönt att kunna göra det men samtidigt inte för länge för då kan jag inte sova inatt (det var misstaget jag gjorde igår...). 

Kollar nu på Harry Potter och Den Flammande Bägaren. Har sett den så många gånger innan (tycker den är en av de bästa) så jag kan den i princip utantill... Men det är alltid kul på något sätt att se den igen och lägga märke till detaljer. Tex när Voldemort kastar Imperius på Harry så står det en dödsätare och klappar händerna. Hahaha, förstår inte varför...

Nu ska jag kolla vidare och se vad som annars går på tv ikväll. Och äta något kanske, har inte ätit något riktigt idag... Orkar inte heller men jag måste nog.

Ciao.

Kan knappt låta bli att gråta när Harry kommer tillbaka med Cedrics kropp... Det är så sorgligt. R.I.P Cedric Diggory♥ (Fast blev ännu mer ledsen när Fred dog... Ååh, jag är töntig men Fred Weasley, han är ju så grymt underbar. George är aldrig hel utan honom...)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0