Trött och hyfsat förbannad

Den morgontrötta tjejen sitter på sin säng och är smått förbannad för att hennes mobilladdare fungerar inte. Mobilbatteriet är nere på 40% och jag kan alltså inte ladda den, varken från ett uttag eller en dator. Jag har vetat att det är något fel med laddaren men trodde inte det skulle sluta fungare helt. Blir väl att köpa en ny antar jag... Innan jag gör det får jag väl sätta i simkortet och sådant i min gamla mobil som har tröga knappar minst sagt. Mög.

Snart dags för skyttetävling då. Om jag bara lugnar ner mig och tänker på rätt saker på skyttet kanske det kan gå bra. Det måste det, inte bara för mig själv, utan också för lagets skull, det är i ett lag jag, Johan och Camilla skjuter. Vi tävlar mot ett annat lag från Skåne, kom inte ihåg vilka det var men Roger sa att det nog skulle räcka om alla tre bara sköt hyfsat. Men visst - man ska aldrig underskatta en motståndare. Det gör vi såklart inte heller.

Nu måste jag äta något skriker farmor till mig där nere så bäst att jag sticker. 

Ciao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0