Sista skolfotot avklarat nu, puh!

Klassfotot taget idag och fick även vara med på ett händelsefoto till! Fotografen kom och frågade mig, Nattis och Elemina ifall vi ville vara med på ett händelsefoto och om det inte fanns något roligt att göra förutom att sitta och prata, alla hans bilder hade nämligen sett likadana ut! Så ja, vi fick gå ner till källaren, ligger lite tidningar och där som vi fick låtsas läsa (jag hittade en pirattidning, hihi). Har en känsla av att jag kom väldigt mycket med på fotot, han gick nära med kameran bara för att någon hade blivit vit i ansiktet, haha!
Klassfotot och porträttfotot gick bra förhoppningsvis... På porträttfotot så skulle man sitta på en stol, ha händerna snyggt lagda på låren, luta hakan lite uppåt och sen mitt problemmoment - lägga huvudet väldigt mycket på sne! Jag tyckte det var alldeles för mycket men fotografen sa "Lite till, lite till... Lite till... Och så pyttelite till!". Tog 3 foton, fotografen tvingade mig att le med tänderna på varenda foto... Tja, ler jag inte med tänderna brukar jag se sur ut så det kanske var bäst!

Lite fika med Evelina och Cajsa efter skolan sen bar det av hemåt och nästan direkt till skytteträning, idag igen! Denna gången lite extraträning på Sölvesborgs hemmabana i Ynde (precis utanför Sölvesborg ifall någon inte vet). Gick dåligt idag... Vet inte vad det är med mig. Blir kanske träning imorgon också. Och så är det tävlingar på lördag och söndag, ingen sovmorgon. Snacka om att denna veckan är full med skytte, som visserligen är nödvändigt men ändå. 

Kan förövrigt tillägga till detta inlägg att mitt minne börjar verkligen bli dåligt... Jag minns ju ingenting, och särkskilt inte det jag har sagt inom 5-10 sekunder. Är nog inte riktigt kry i huvudet.

Har sett 3 Mjällbyspelare idag också! Såg (Evelina trodde iallafall) Pavel Zavadil gåendes när vid stod vid busshållsplatsen, Marcus Ekenberg som åkte förbi i en bil och så *trumvirvel* PÄRLAN! Han var ute och gick utanför skolan, bara vandrade... Vår Pärla!♣

Är grymt trött nu... Ska nog sova tidigt ikväll, får hoppas att jag lyder mig själv också... Ciao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0