Röd som en kräfta

Aldrig har jag varit så här röd som jag är idag. Bara för att bevisa det så funderar jag på att ta ett foto och visa bara för att. Kanske, kanske inte. Nu kliar brännan som in i, smart som jag är har inte använt solkräm och då har jag alltså varit ute och klättrat på "berg", badat i salt vatten (är ju så mycket salt i vattnet här på västkusten så att det svider på benen!) och solat. En riktigt stekdag.

Imorgon ska det tydligen bli regn, tråkigt, kan jag ju inte bättra på den underbart röda färgen jag har ovanför brösten, låren och axlarna, för det är såklart bara där jag har blivit röd!
Och i övermorgon hoppas jag på bra väder för då blir jag hela 15 år! Herregud, jag börjar bli en kärring här, höhö. Nej, att fylla 15 är väl bra antar jag, känns väldigt mycket äldre än 14 år faktiskt. 14 låter så pluttigt medans 15 låter iallafall en aning äldre och bättre. Sen enligt vissa är jag ju redan mogen och speciell för min ålder (mina föräldrar är inte inräknade bland de som tycker det, hehehe) så det är väl bra!
Som sagt... Jag är röd.

Och grymt trött, så godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0