Och så bär det av till västkusten igen

Denna gången dock bara för ett besök på Liseberg! Absolut inte mig emot, jag totalt älskar Liseberg! Har nog varit där säkert 12-13 gånger minst, hehe! Förra året var jag tyvärr inte där så ska bli roligt att äntligen få komma dit och åka ihjäl mig i karusellerna, snurr som berg- och dalbana. Balder, Lisebergsbanan, Kållerado, Flumride, Spinrock (som jag dock aldrig åkt på Liseberg, bara Killebom), Slänggungan, Jukebox, you name it! För att inte glömma Farfars Bilar! Haha nej, det blir det nog inte! Dock så försöker familjen tvinga på mig en tur i Kanonen... Men jag vet absolut inte om jag vågar det.

Måste bestämma mig senast idag om jag vill vara med i JSM eller inte... Har absolut ingen aning. Som med allt annat.

Skolan idag var väl sådär. Hade matteprov idag, gick nästan lite för lätt, inte mig emot såklart, hoppas på alla rätt! Vill absolut ha MVG när jag har VG+ och är så nära MVG. Likadant i svenska. 

Nu måste jag packa inför helgen känner jag. Datorn hänger med och jag försöker så gott som jag kan återgå till normalt bloggtempo. Ska försöka få upp bilder från matchen KFF-MAIF idag, var ju riktigt länge sen den matchen spelades... Suck på mig.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0