Nu - sova

Ledsen för att jag inte har uppdaterat som jag i princip lovade. Men hotellet hade inget internet och jag hann inte uppdatera när jag var hos mormor och morfar natten mellan fredag-lördag, eller jo, men det var bara KFF-MAIF jag hann skriva om. Tar ju en tid att ladda upp bilderna...

Berättar mer om Liseberg imorgon tror jag (om jag inte somnar direkt när jag kommer hem) för nu måste jag sova, ska bara föna håret (vilket tar en evighet) och borsta tänderna först! 

Ciao!

Förresten... Vissa folk är bara sjuka i huvudet, eller hur?



Somnar jag inte i tid som jag inte brukar får jag försöka söva mig själv med musik i öronen eller en av de tre böckerna jag lånade från biblioteket i fredags, Darlah, 172 Timmar På Månen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0