Nu har det lossnat

3-0 till Mjällby borta mot Kalmar. Alla målen inom 3 minuter och 18 sekunder. Jag var på plats och Gud vad det var underbart när de gjorde de där 3 målen! Att få stå mitt i bland Sillastrybarna och bara få skrika och klappa ut sin glädje ordentligt (för en gångs skull) var helt underbart även om det inte var den fotoplatsen men det var faktiskt 1-2 foton jag fick som jag bara älskar fullständigt.
Annars finns det en sak jag måste klaga på. Och det är hur de tar ut laget. Det tar emot och säga men... JAG VILL INTE HA PATRICK OSIAKO I STARTELVAN ELLER MJÄLLBY ÖVERHUVUDTAGET! Han är definitivt Mjällbys sämsta spelare. Han vill ju inte ens spela kvar i Mjällby! Ta då in de yngre spelarna som faktiskt vill spela och faktiskt spelar bättre. Men nu är det ju så här att Osiako gjorde 2-0 men... Han är inte bra, han är riktigt dålig. Saktar ner hela spelet, dribblar på stället hur länge som helst så att moståndarlaget tar bollen ifrån honom, passar fel... Jag vill inte se honom spela i Mjällby.

Nu skriver jag ju nästan allt om matchen här, är ju mening att det ska finnas i inlägget om KFF-MAIF senare... Hehehe, nu får jag hålla mitt skrivande om matchen still här.
Just nu sitter jag i bilen, antagligen på väg till Bohuslän eller något. Skulle ju ha åkt dit från början men tog en omväg förbi Kalmar, hehe.
Lite inhandlande av kläder blev det också i Kalmar, får väl fota det någon dag. Så trögt internet jag har bara, är ju mobilt bredband, inte snabbt alls. Tar ju så lång tid att tex ladda upp bilder, så får nog ladda upp bilder från matchen en annan dag, när jag har kommit hem (två veckor nästan!!!) eller något, annars kommer jag bli förbannad och slå ihjäl min dator när det går så sakta.
Well well, nu ska jag nog kolla på film på datorn tills jag blir åksjuk, hehehe. Har redan börjat bli det lite av att sitta och stirra ner i datorn som ligger i knät.
Tusen miljoner kramar vill jag ge dig. OBOY!

Hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0