Känslor obeskrivliga

Så många känslor... Negativa känslor. 3-0 förlust mot GAIS... En helt onödig utvisning på Patrick Osiako och då, då var matchen körd för ett par minuter efter det sätter GAIS just 3-0. Så förbannat onödigt!!!!!

Men vad ska man säga... Ett GAIS i toppform. Svårspelat, särkilt när GAIS är starka hemma! 

Bagarn och Osiako avstänga nästa match... Har inget emot att Osiako är avstängd, vill inte ha med honom alls! In med Danne på innermittfältet istället för att sätta honom på kanten! Blir väl Ivan som får chansen i och med Bargans avstängning. Eller så blir det Cederberg men jag hoppas på Ivan! 

Finns också andra känslor som är helt obeskrivliga... Och jag antar att de är positiva - på ett sätt. På ett sätt är de... Inte alls bra.

Fick det här meddelandet från Spåkulan idag... Shit.



Okej, många tror väl inte att sådant är sant. Men om sanningen ska fram så brukar sådant stämma på mig faktiskt! Horoskop stämmer och sådant, på alla möjliga lustiga vis.

Så om det från Spåkulan stämmer... Mm. Då vet jag inte vad jag gör.

Nu blir det att se ifall det finns något intressant på tv. 

Ciao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0