Jag och Robby, min nya kompis

Jag har en ny kompis, han heter Robby. Han är en säl. Ett gosedjur.

Idag har jag fått en stor förtjusning i sälar för jag har nämligen varit på sälsafari idag! Med mest rädsla för att bli sjösjuk och att inte få se några sälar så steg jag ut på båten. Men oj, sälar fick vi minsann se! De la där alla på några stenar (stora stenar såklart) och stirrade på människorna, kollade in i kamerorna. Det såg så chill ut. Har massa foton som jag ska visa men väntar med det tills jag kommer hem tror jag eftersom internetet som ssagt är megatrögt.
Efter sälsafarin var vi på något som heter Havets Hus, där gick man runt bland akvarier, fullt med fiskar och sådant som lever här i vattnen i närheten! Ganska kul att kolla på faktiskt , tog massa bilder där också, fast svårt att ta bilder så fick inte så jättebra tyvärr men men!
Coolt var det iallafall.

Ja, just det, Robby ja, jag köpte honom i souvenirbutiken! Han är megasöt och jag har bilder på honom också såklart som ni får se... Någon gång.
Födelsedag imorgon... Kunde ju varit lyckligare på min 15-års dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0