Home sweet home

Jag är ÄNTLIGEN hemma. Jag säger då det - husvagnslivet är absolut inte det bästa jag vet.
Det är skönt att vara hemma igen kan jag säga. Just nu sitter jag i min underbara säng (tyvärr utan sällskap... Mög) och längtar tills jag somnar. Dock så tänker jag inte lägga mig ändå ännu bara för att jag väntar och väntar... Jag är faktiskt ganska glad igen. Inte lycklig, inte i närheten, men gladare än på länge. Yes, jag pratar med honom igen.. Men kan inte avslöja för mycket, det kan möjligtvis hända saker då.

Jag sitter i ett par gulsvarta fotbollsstrumpor kan jag ju också nämna. Även benskydd och shorts är på men rätt tröja har jag tyvärr inte! Annars ser jag nästan ut som en fotbollsspelare. Fotbollsskorna har också suttit på och jag har hoppat runt med en boll. Het i mina (brors) fotbollsstrumpor, åhja!

Min hund trampade nyss ner i mina gympaskor, ska man knyta fast dem åt henne eller...? Nää.

Massa bilder från semestern har jag och från KFF-MAIF förstås. Skrivet något ytterst lite om MAIF-MFF då jag bara såg andra halvlek (det mobila bredbandet hade inte stark mottagning nog för att spela upp matchen på campingen så vi körde iväg en bit och då funkade det!)
Men det blir en annan dag. Ska snart gå och lägga mig, ska vara hos Johan halv 11 imorgon, ska åka till Boda Borg och vara där med skytteungdomar från Blekinge, skoj får vi hoppas! Tror det blir bra faktiskt!
Och förresten... Vad kan man annars berätta. Den 6 augusti fyllde jag 15 år, bror 12 år och min syssling David "Löken" Löfquist 25 år! Hipp hurra för oss!

Vi hörs, ciao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0