Chill skoldag

Sovmorgon, film, lunch, minigolfturnering och slutade vid 12, helt okej skoldag! Var ju klassens dag idag så började först med sovmorgon till kl 9. Nu är jag ju ett såkallat bussbarn och det går bara två bussar här på morgonen, vid samma tid båda två också! Båda går 7.32 och inte hade jag lust att vara i skolan vid 10 i 8... Som tur var var pappa hemma och kunde skjutsa mig, megabra!
Vi kollade på film i klassrummet då, På Andra Sidan Häcken, och haha, det var nästan bara lärarna som skrattade först men sen så började hela klassen! Och när björnen Vincent bara hade hälften av sin päls kvar så brast den ena läraren ut i gapskratt så att jag började skratta, hahaha! Det var också läraren jag slog i minigolfen sen, hon sa att jag inte ligger bra till, hehehe...

På filmen fick vi dessutom ha godis och sådant med oss, så för att jag inte skulle bli utanför så tog jag med mig en påse kinapuffar och fanta. Orkade en tredjedel av kinapuffpåsen och sen höll jag på att spy, märks att jag knappt kan äta... På lunchen sen orkade jag knappt någonting och det var ändå spaghetti och köttfärssås. 

Minigolf efter det då ja, gick faktiskt ganska bra! Av 4 stycken i min grupp så vann jag, mouhahaha! Ändå gick jag runt och pratade i telefon hela tiden, hehehe. Hemligt om vem det var. Hihihi. 

Nästan direkt när jag kom hem så gick jag upp på mitt rum, la och tänkte lite... Ett par timmar senare ropar farmor på mig. Farmor är här och är "barnvakt" förresten, bara så att ni har koll. Jag är väldigt trött. Just nu pågår dock ett lite småroligt skypesamtal med två klasskamrater, Emma och Thomas, det är läskigt, jag kan ibland inte skilja på deras skratt. Scary... 

Har varit på ett fruktansvärt dåligt humör idag annars. Det har verkligen varit på botten. Mög.

Nu ska här... Sovas snart! Johan hämtar mig kl 10 imorgon och så blir det skytte vid 11. Hoppas att det går bra, Ungdomscupen som gäller!

Ciao.



Hammy♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0