Bronze

Hemkommen från skyttet för ungefär 2 timmar sen! Gick så dåligt i grundomgången men på något sätt gick jag ändå vidare till final och finalen gick fint! Visst blev det några 9:or men det var iallafall bra 9:or och de satt ganska jämnt, inte jättemycket runt omkring. Och 10:orna var bra också! Så jag klättrade från 4:e plats till en 3:e plats och fick därför en bronsmedalj iallafall.

Skyttarna från Gammalstorp gick det bra för tycker jag! Jag fick ett brons, Johan fick ett guld och ett brons och Martin fick ett silver och ett brons! Grattis till dem! Sen var det ju diverse klasspriser också som delades ut. 

Nej, jag är inte alls nöjd med med skytte... Finalerna brukar gå bra men grundomgångarna går ju riktigt skit. Och nu är det hårdträning med rem som gäller istället, det går inte heller bra. Skärpning fröken Evelina!

Kan förövrigt tillägga något roligt - så mycket som jag skrattade igårkväll har jag inte gjort på grymt länge! Hade tillslut ont i käkarna och tårarna i ögonen! Kändes så fruktansvärt bra med tanke på hur jag mår egentligen, skönt att kunna skratta!

Idag är det också GAIS-MAIF, jag tror att matchen slutar 2-3. Tror alltid på mitt MAIF!♥

Ååh... Jag vet vad jag känner. Jag vet det nu. Tror jag. Men jag är så grymt förvirrad! Hur ska man göra om man verkligen älskar någon men ändå börjar bli kär i en annan...? Har hört att man alltid ska välja den andra eftersom man aldrig hade blivit kär i den andra om man älskade den första. Men... Jag älskar honom verkligen. Sjukt förvirrande. Det går kanske över efter ett tag... Men det är f*n ta mig inte lätt med tanke på vad som händer!

Ååh, kan inte vänta tills matchen börjar! Är så grymt rastlös... Ge mig något att göra!

Ja, kvällarna kunde ju ha varit bättre... Men jag säger inte hur!

Smått ryck jag hade igårkväll, var hemma själv till 8 på kvällen eller något och jag hade något extremt ryck! Jag var så grymt trött, sen så såg jag på en sjuk, galen, rolig och överdriven film som heter Epic Movie, såg bara en del av den men höll på att dö av skratt! Just min humor - den där överdrivna! Så jag sprang runt i köket och tv-rummet och bara skrattade! Samtidigt som jag var social med folk på facebook också, stackars människor som får lida... Haha!
Nej nu svamlar jag här. Bäst att lägga av!

Ciao.

Bronze Helt fel färger på medaljen, rött och blått, hur tänker de!? HIF ju, hata hata hata!


Kommentarer
Postat av: Semlan-Foto

Jag är med i en foto tävling och jag skulle bli så glad om du röstade på mig :D som tack får du en länk.



Rösta här---> http://tavling.idg.se/pc-for-alla/sommar2011/pafageloga-0

2011-08-28 @ 16:34:42
URL: http://semlanofc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0