Barnsinne

Idag har jag haft ett riktigt barnsinne. Jag har lekt på lekparken på stranden idag när jag och pappa käkade lunch från Lasses Kiosk, hehe. Skulle på synundersökning idag och orkade inte åka tillbaka till lektionen... Och så hade vi lunch efteråt men med tanke på den äckliga skolmaten vi har så tog jag och pappa annan mat istället! Lekte på lekparken som sagt, var ju helt själv där, haha! Sen kom en tant med en hund som glodde lite konstigt på mig, hehehe...

Gick ner och kände på vattnet nere vid stranden... Det var ganska iskallt. Men då så helt plötsligt fick jag tanken "Åh, snart är det varmare!". Tills jag kom på att hösten faktiskt kommer och att det inte är vår... Min hjärna lär ha kollapsat där eller något.

Annars som bevisade mitt barnsinne idag var när jag var hemma hos Evelina... Jag var enormt trött så la mig på hennes säng och började sutta på tummen (på skämt då såklart). Hon frågade om jag ville ha en napp och räckte mig en rosa underbar skönhet som direkt hamnade i min mun, haha! Så jag har gått runt och suttat på en napp i flera timmar idag! Nu har jag ont i kinderna...

Nu ska jag vara social med folket på Facebook och MSN, ta mig en dusch och sova gott förhoppningsvis! Och hoppas att drömmarna kan leda mig till rätt beslut...

Ciao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0