Wonderful

Det är helg, jag har pratat i massa, massa, massa timmar med en av de bästa, Mjällby vann med 3-0 och jag har varit med Evelina nu på kvällen och pratat en massa samt skrattat ihjäl oss åt Virus I Bataljonen! Wonderful!

Jag väckte även världens bästa genom att ringa på Skype och säga med världens gladaste min "Godmorgon", hehehe. Jag är bäst. Klockan var då nästan 14 så det kanske inte var godmorgon men iallafall.

Just nu känns allting helt underbart, fjärilarna i magen flyger omkring som aldrig förr och jag är alldeles varm i hela kroppen och hjärtat. När det är skola må jag vara väldigt deppig men som det är just nu så bryr jag mig inte. Jag trodde samma sak en gång men det förstördes. Men denna gången tror jag faktiskt det håller, för det är nog verkligen på riktigt.
Som ni förstår är jag galen. Helt galen.
Imorgon är det skyttetävling. Vi kan säga så här - så glad som jag är just nu så kan det gå bra. Men med tanke på fjärilarna så kanske det förstör min koncentration. Vi får väl hoppas på det första! Dessutom med tanke på att Mjällby vann gör mig ännu gladare!
En totalt lyckad valborg!

Snart dags att sova, skyttetävling imorgon förmiddag som sagt!
Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0