Vill inte

Vill inte alls praoa idag. Ingen lust alls faktiskt. Vill bara stanna hemma och sova, är trött och har ont i ryggen och armar sen praon igår. Och rispor på högerhanden från råttburen som gör svinont.
Inte så härligt väder idag som det var igår. Igår var rena drömmen att vandra till lunchen, solen sken, värmen stekte en i ryggen, ingen jacka eller något på, bara vanliga kläder, skööönt.
Vet ni vad? Jag har nog varit på skyttet för mycket nu. Jag har till och med börjat drömma om hur jag ska sikta. Lite annorlunda? Drömde det inatt, att jag bara ändrade mitt sikte... Hahaha. Något annat jag drömde om inatt var att jag fick magsår och då sa mamma att jag inte fick dricka mjölk men då hade jag redan gjort det och var på väg att hälla upp ett glas mjölk till (jag älskar mjölk). Sen sa hon att det inte alls var mjölk jag inte fick dricka utan det var kranvatten. Hmm... Ja, annorlunda var jag ja. Sen drömmer man om annat också men det angår bara mig, mouhahaha.
Nää, nu är det bara 1 timme och en kvart tills jag ska cykla så jag borde kanske börja äta frukost och göra mig iordning? Sitter med blött hår men kläder har jag fått på mig iallafall, en början!
Hörs efter en förhoppningsvis bättre praodag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0