Trööött

Är verkligen skittrött idag. Jag brukar faktiskt vara ganska pigg nu när jag kan gå upp kl halv 9 varje morgon men idag var jag jättetrött. Får hoppas jag piggnar till innan praon iallafall.
Annars inte mycket, prat med en vän på msn, synd att vänner bor så långt bort... Jaja, någon dag kanske man träffar dom, man vet aldrig. Förresten, min vän som jag snackar med nu då, han fyllde år igår så stoooort grattis till honom!
Blir snart frukost tror jag, hungrig. Och sminka sig och sånt vanligt morgontjafs som man alltid ska hålla på med. Föna håret får jag också lov och göra.
Ja, inte mycket mer att säga, nu får jag lov att vara lite mer social.
Tjarå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0