Städdag

Idag var det städdag på skolan. Ganska tråkigt men skönt att man fick vara ute i det soliga och varma vädret iallafall! Sen städade vi faktiskt bara en halvtimme men det kan ha varit för att vi kom lite sent också, haha.
Jag orkar inte skriva något mer. Allvarligt, jag är riktigt trött. Sov bara 4 timmar inatt, knappt det. Så går det när man tycker om någon, hehehe... Så är faktiskt riktigt trött nu, sov nog minst 1 timme på soffan innan, somnade till fågelkvitter och en kittlande mage med tanke på vem som är i mitt huvud.
Som ni märkt så tycker jag om någon. Riktigt mycket. Och personen tycker om mig tillbaka. Helt underbart. Jag tror jag är kär... Aldrig haft så mycket fjärilar i magen som jag har nu, ibland är det så mycket så att det kittlar till i magen så att jag nästan börjar skratta. Underbar känsla. Fjollig jag är men det känns gött!

Nu kollar jag på Simpsons, lite humor så där när man är trött.
Ikväll är jag hemma själv och mamma har köpt en burk räkor till mig, woho! Bäst att vi har någon majonäs hemma, annars vet jag inte vad jag gör. Och jag är helt seriös när jag säger det.
Imorgon är det valborg och jag antar att de flesta ska på fest och supa sig fulla? Själv håller jag mig till att inte dricka och va med Evelina! Antingen ska vi vara inne i stan och kolla på majbrasan och fyrverkerierna på Kaninholmen eller så ska vi vara hos hennes låtsasmamma i Krokås. Krokås ligger hyfsat nära Hällevik (fast nog för långt att gå) och det skulle vara något musikcafé i Hällevik, tror det hade blivit jättekul att kolla på, fast vi får väl se vad som händer.
Killarna i 9:an och manspersonalen fick sjunga in våren idag också. Kan ju säga att det var typ personalen och 3 killar som sjöng, duktigt! Sen skulle alla sjunga nationalsången också, det lät fett bra! Säger vi.
Nu ska jag kolla på tv igen, Family Guy har börjat, yeah.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0