Språkresor och sanningar

Återigen sitter jag ute på balkongen i den stekheta solen. Några grader svalare idag men men, varmt är det minsann iallafall! Faktiskt nästan för varmt, det är shorts och bikiniöverdel som gäller och ändå svettas man nästan!
Steg upp lite tidigare idag - ungefär en kvart, hehehe.
Sitter och läser lite om språkresor, fy bubblan vad det hade varit kul att åka på en språkresa! Antingen till Spanien eller England då. Om jag skulle få välja har jag faktiskt ingen aning, tror att Spanien är lite mer... Roligare kanske men pratar mycket bättre och mer engelska än spanska trots att jag har MVG i båda ämnena, hahaha. Nej men jag har jättelätt för engelska, så är det bara. Synd att språkresor är så dyra bara...
Nu ska man väl fortsätta läsa drömmande om de där språkresorna och sen försöker jag komma på en sanningar-om-mig-själv-lista, det är faktiskt en del man har kommit på. Något om glass och något på Liseberg tex.
Ciao, njut av värmen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0