Sociala folk och ärlighet

Godmorgon! Eller förmiddag för er - morgon för oss sjusovare.
Varför är jag uppe så tidigt? Jag ska hem från mormor och morfar. Varför så tidigt? För att det är fotboll redan kl 14. Varför är det fotboll redan kl 14? Det vet inte jag. Era frågor är nu besvarade... Något mer att fråga?
Hah nej nu blir jag helt fjollig här. Bara för att det är kul att sitta och prata fotboll med helt okända folk! Jag älskar folk som är sociala, tyvärr så finns det inte många såna man träffar. Men över internet funkar ju också såklart men träffar ju helst folk på riktigt. Man kan ju inte veta hur de är på riktigt över internet egentligen... Fast har man pratat med dem länge och de verkar normalt trevliga så är det ju troligtvis så på riktigt också såklart. Tyvärr finns det ju många lögnare och fejkpersoner i världen... Jag själv pratar alltid sanning och är mig själv när jag pratar med folk, även över internet. Alltid, det har jag lovat mig själv. Ärligheten vara längst.

Så mycket svammel det blev nu då. Jaja, lev med det!
Ont i ryggen har jag ordentligt idag, lyckas aldrig sätta mig eller lägga mig utan att få ont i ryggen... Det är skit. Ont i halsen, börjar bli lite hes också. Huvudvärk som vanligt, frågan är varför jag aldrig tar en huvudvärkstablett...? Jag kan väl leva med det antar jag även ifall jag klagar.
Nej, nu måste jag faktiskt fly härifrån datorn till toaletten och typ... Täcka mitt röda ansikte som dock ser liiite bättre ut än vad det gjorde för två dagar sen. Och då pratar vi om ytterst lite. Skynda mig måste jag faktiskt göra annars hinner jag aldrig i tid till fotbollen! Den börjar om bara 3 timmar! Höhöhö...
Ciao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0