Skytte och sol

Jaha, här sitter man ute på balkongen i bikiniöverdel och shorts! Innan var det 37 grader i solen och 27 grader i skuggan här på balkongen, nu är det lite svalare. 21 grader i skuggan nu. Är jag verkligen i Sverige? Yesbox, I am! Det är riktigt varmt på balkongen idag, solen steker! Nu börjar den dock gå bort tyvärr men skönt så länge det varar! Våren är nog verkligen kommen nu!
Inte lika varmt någon annanstans här omkring såklart, det är ju balkongen som steks.
Idag har det varit skyttetävling, Skol-DM. Jag tror jag har hittat ett ganska bra skytteställning nu. Sköt massa 9:or istället för 8:or - men - det blev många misstagsskott tyvärr. Alldeles för många så jag är inte nöjd med resultatet faktiskt. Tyvärr. Men jag går vidare! Svettades som en gris nere i skyttehallen, svetten rann längs ryggen och fick torka svett i ansiktet, vad i...!? Det var varmt där nere!
Annars inte mycket idag faktikst. Nu är det stek som gäller. Mouhaha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0