Skriker snart

Snart skriker jag. Skriker så högt det bara går. Inget går bra längre, inte ens fotbollen. Jo, Mjällby spelade bättre än Malmö idag. De hade både fler och bättre chanser än Malmö... Men ändå lyckas de inte klämma dit bollen i målet och istället så ska Malmö göra mål. Något så in i bombens orättvist.

Nu är jag så sur. Världen är så orättvis. Allt går bara fel.
Nej, jag är inte en dålig förlorare. Jag är bara så trött på allt och till och med fotbollen börjar gå mig på nerverna.

Mjällby spelar bättre än Malmö - ja. Förlorar Mjällby - ja. Är fotbollen orättvis ibland - ja. Tyvärr så är den ju det.
Jaja. De finns ju de lag som fått en värre start på årets allsvenska. Göteborg ser ju dystert ut och samma gällande Trelleborg, dock inte lika stor överraskning där.
Extrem huvudvärk nu. Huvudet dunkar på som in i. Det är svårt att låta bli att svära när man är så här förbannad. Men jag håller mun istället.
Snart kommer ett inlägg till. Tänker börja skriva något inlägg om dagen om något ni inte vet om. Eller jo ni kanske vet om det men iallafall. Och det blir mest sanningar om mig själv men ibland lite allmänt kanske. Vi får väl se.
Orättvist var ordet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0