Skratt, skolkataloger och film

Vaknade upp idag till tvn i Evelinas hus som hade Zack & Codys Ljuva Hotelliv på. Lyssnade på två hela avsnitt utan att kolla eller något, bara la ner på madrassen och lyssnade hahaha. Förstod inte på mig själv riktigt. Somnade igen och vaknade några gånger innan klockan blev halv 12 och Evelina väckte mig ordentligt, höhö. Vi gick ut och solade en stund tills det var dags för mig att åka hem faktiskt, skulle ju hinna hem till den katastrofala fotbollen som var idag. Mer om fotbollen i ett annat inlägg.

Igårkväll bestods av mycket skratt och kollande i skolkatalogen för gymnasieskolorna i västra Blekinge från förra året. Kul att se folk man känner igen faktiskt som man inte har sett på ett tag! Annars minns jag inte om vi gjorde något mer, pratade en massa skit! Vi kollade också på filmen Rosa Pantern 2, löjligt rolig!
Jag är helt dödstrött. Har äntligen min kamera och kamerasladd på samma ställe nu men ikväll orkar jag inte fixa med några bilder från MAIF-HIF, det blev ju inga bra ändå så förutom en.
Imorgon inleds den andra praoveckan. Har som sagt ändrat det till ett dagis, Högtofta förskola på avdelningen smultronet. Det betyder alltså småbarn, tror det är från ålder 1-3 eller 1-2 eller något sånt så riktigt små. Men ungar vid 4-5 brukar väl vara pain in the ass så riktigt små ungar kanske inte är så jättejobbiga? Eller...? Hoppas som sagt att få slippa blöjbyten.
Men nu ska jag påbörja ett inlägg om fotbollen som var idag så jag har det avklarat. Det blir inget roligt inlägg.

Förövrigt så fick jag nästan ett utbrott nyss av okänd anledning. Sur blev jag iallafall. Är rädd för att få ett riktigt psykutbrott igen. Jag tror jag behöver hjälp.

Ciao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0