Skola imorgon igen

Godkväller. Jag har verkligen ingen lust att skriva men ändå... Idag har jag ju varit i Bromölla för att äta på restaurang, firade farmor lite, hon fyller år imorgon. Åt på ett ställe som heter Refill, namnet tycker jag bara lät som en bensinmack. Det var väl inte det bästa stället att äta på heller, personalen var lite dålig.
Skulle ju varit med Nattis efteråt men hon kunde inte sen men vi ska nog va efter skolan imorgon iallafall, bra det! Har en sjuk sak att berätta... Hahaha! Just det, skola imorgon igen... Jag vill verkligen inte, jag mår inte bra i skolan. Har varit så skönt att varit borta från skolan i 3 veckor nu! Gud, helt underbart. Men nu så ska man tillbaka. Jaja, bara 6 veckor eller nåt kvar i skolan tror jag och dessutom många dagar som går bort eller något roligt som händer iallafall!
Bla bla bla, inget intressant att skriva, är trött och seeeeg.
Ciao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0