Orkar och vill inte

Fet huvudvärk, trött, yr i huvudet, tankar som går åt saker som de inte borde gå åt. Det här funkar verkligen inte och jag eller orkar verkligen inte. Blir så här varje gång jag kommer hem. Jag har det mycket bättre nu när jag är och praoar på dagiset, alla är så snälla och mysiga där medans här... Usch, jag vill inte.
Så härliga ungar på dagiset, alla är så mysiga. Busungen som säger "Nina!" jätteofta var med mig jättemycket idag, buse och sa "Nina!" lika ofta såklart, buse!
Skytte idag också, gick sådär. Blir så varmt med kofta under skyttejackan så känner hur jaga blir alldeles yr, ostadig, varm och börjar nästan svettas. Nej, inte så bra när man ska skjuta faktiskt. Särskilt inte det där med ostadigheten, är ju superviktigt. Var sista luftgevärsträningen för i år! Nästa vecka blir det korthåll, kul som in i! Eller ja, det beror faktiskt ganska mycket på hur det går men ändå haha, fält är ju faktiskt superkul, går nästan alltid bra där! Nej, men det är jättekul att skjuta fält även ifall det kanske inte går så bra ibland.
Nu ska jag nog ta och lägga mig. Pågrund av dålig uppdatering så kan ni få lite icke-bra-naturbiler i ett inlägg snart men sen ska jag sova, är hur trött som helst, just nu mest för att jag mår dåligt säkert.
Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0