Ojsan

Nää, jag har inte alls glömt bort att skriva lite i bloggen idag, inte alls. Jag har inte alls suttit med mobilen hela dagen och fixat med den istället så jag kan ha internet på den istället, inte alls. Jag har inte alls laddat ner massa appar till mobilen bara för att slippa sitta vid datorn så länge och dessutom för att ha lite roliga spel till mobilen, inte alls. Nää just det, inte alls.

Okej jo, det har jag. Och nu är mobilen uppdaterad vilket suger för meddelanden och vissa kontakter är puts väck. Är förvånad över att musiken, fotona och de flesta av kontakterna ens är kvar. Det fungerade inte att säkerhetskopiera filerna. Eller jo det gjorde det men jag fick inte tillbaka dem? Väldigt bra Evelina, verkligen. Jag suger verkligen på sånt. Har laddat ner spelet Angry Bird Rio till mobilen, vilket beroende jag fick direkt alltså, hahaha! Men just nu är jag lite sur för att bilddagbokenappen inte fungerar, jag kan inte logga in, verkligen schysst. Äsch, brukar ju ändå inte vara inne där så spelar ingen större roll. Datorn kommer ändå startas varenda dag så. Dels för bloggning och dels för msn. Well well.

Kameran har jag glömt hemma i huset och kamerasladden är här i lägenheten så ja... Bilder eller något inlägg om MAIF-KFF kommer inte idag heller. Dessutom är jag väldigt trött. Inte trött så jag kan sova, sov ända till 14 eller något idag men trött är jag i ögonen och så. Borde vara lite mer social på msn också faktiskt nu.
Annars idag har det inte hänt någonting. Har bara fixat med mobilen hela dagen. Uppdateringen tog väldigt lång tid och batteriet är nästan helt slut på mobilen efter bara ungefär 8-9 timmar. 25% kvar av batteriet, yiho.
En ny app jag har är Annoying Orange ljuden. Hehehe, jag kommer bli grymt störig. Och jag har också en tuta med olika ljud, hehehe. Ännu mer störig, mouhahah!
Nää, bää, buu, Nalle Puh. Godnatt, jag är jättetrött och orkar inte blogga mer för min hals gör ont. Jag tror jag håller på att få halsfluss eller något. Jippie.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0