Nu är det schteeek igen

Underbart väder. Solen steker snart sönder mig härute på balkongen, nästan överdrivet varmt men man ska ju inte klaga nu när det väl är värme!
Tänkte hinna med lite boxningsträning idag, missade ju hela förra veckan, hehehe. Om man nu bara kunde få tag på Evelina också så kanske man kan höra om hon också ska dit för jag vill inte dit om inte hon ska, ehe. Ja, jag är lite feg av mig. Dessutom har jag extrem lust att gå ner och fika på stan eller något så tänkte höra ifall hon vill göra det! Eller se om glassbåten är öppen, den skulle nog öppna någon gång denna veckan? Äsch, bara till att höra på söndag när det är MAIF-GAIS, de säger alltid något om glassbåten när den är öppen i speakern där, det är alltid att man ska ta en sillamacka, hahaha. Det är ju faktiskt glass och sillabåten.
Jag schteeeks ihjäl här...

Jaja, ska försöka att ringa till Evelina nu igen och se om hon svarar denna gången! Mobilen har raderat bla hennes mobilnummer så måste få tag på det också, får försöka på hemnumret så länge. That's life dude.
Ciao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0