När man nu sitter framför internet i mobilen istället

Då blir det helt enkelt inte mycket bloggning. Ni fattar väl? Sen jag stack ner till Konsum och gick en ganska lång runda så har jag inte haft datorn startat överhuvudtaget, känns ändå faktiskt ganska skönt! Solen var visserligen nästan borta från balkongen men mamma hade gäster här sen så har suttit och snackat med dem istället, eller ja, lyssnat när dem har pratat haha. Nej, vi har faktiskt pratat lite konfirmation och gymnasium och sånt. Eftersom jag är bra och är intresserad av språk så föreslog mamma något gymnasium i närheten av Båstad, eeh... Sen finns det ju skyttegymnasium i Östersund och rymdgymnasium i Kiruna! Hahaha, vi får väl se vart det hela slutar... Jag har faktiskt ingen aning.

Sitter nu och snackar på msn lite, annars händer väl ingenting. En gäst är kvar här så lyssnar lite på vad mamma och hon säger. Ibland älskar jag att bara sitta och lyssna på folk utan att behöva prata själv.
Nu sitter jag helt inne i gymnasiefunderingar... Herregud. Jaja, dags att... Dricka mer påskmust.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0