När man ändå har tid

Just nu är klockan ungefär halv 12, jag sitter på min balkong och skulle egentligen ätit lunch nu. Men när man ändå har 1 timme och 20 minuters rast och inte har något att göra på rasten, varför inte bara ta och cykla hem de 10 minuter det tar? Sätta sig på balkongen i shorts och bikini och steka i solen. För att sedan cykla tillbaka till det tråkiga. När man ändå har tid.

Sen hade jag ju hemkunskap precis innan lunchen så mat har jag redan ätit. Vi gjorde biff stroganoff och ris! Jag och Emma är ju bäst på att laga mat, vår mat får alltid bra betyg från Bente! Vad vi älskar är mycket curry i risen och mycket creme fraiche i köttgrytan, muuums!
Nästa lektion börjar 12.20 sen, istället för So ska vi ha en extra musiklektion inför Melodifestivalen nästa vecka. Jag ska nog inte sjunga, jag vill verkligen inte längre.
Tur att någon var inne på msn annars hade jag haft urtråkigt nu.

Nej, ska sola lite till nu och sen är det fyra lektioner kvar och boxningsträning kl 17, jag som är så seg idag...
Ciao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0