Morning morning

Godmorgon. Förlåt för mitt ryck igår men jag känner att jag måste vara väldigt ärlig när jag skriver (vissa saker får jag inte skriva som jag ska vara ärlig om) så ja, jag skrev det jag kände.
Nu är det lite bättre tack och lov. Sitter och pratar med min kompis från Norge och smsar lite med Anna. Annars är jag ganska hungrig nu, brukar ju äta frukost ungefär 7.45 men ja, nu är klockan aningens mer.
Iallafall, idag steg jag upp kl 8.30, ska bli så skönt med sovmorgon nu varje dag i 3 veckor framöver! Först 2 veckors prao där jag jobbar från 11-17 och sen påsklov direkt efter det! Så ingen skola på 3 veckor! Dock ska jag till skolan men det är bara för att äta lunch så det räknas minsann inte.
Dock börjar jag fundera över valet av praoplts. Det känns inte alls bra med djuraffären längre faktiskt. Hade hellre valt tex... En skola eller något om jag ska vara helt ärlig. Men vi får hoppas på det bästa iallafall!
Sitter annars bara och är glad för fotbollen såklart. Så härligt att det äntligen är igång!

Men nu blir det nog frukost.. Nej göra iordning sig först så har man det klart i tid.
Ciao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0