Jag - shorts, resten - långbyxor

Hallau och godkväller. Kväll redan? Det är ju så ljust så att det kunde vara kl 14 mitt i vintern. Fast nu är det ju april så det är väl så här det ska vara.
Stekarvädret är tyvärr slut nu, nu är det ganska kyligt ute. Men innan när jag skulle leta efter bror så gick jag ut i shorts och det var ganska hyfsat varmt men alla som gick där ute hade långbyxor och dom stirrade på mig som om jag vore världens konstigaste. Jag kanske inte ska säga något, jag är väl ganska konstig av mig. Men ändå, det var varmt.

Snart så ska jag åka iväg ut till landet mitt i ingenstans, närmare bestämt till Evelina då! Ska sova över där och så och så får vi väl se vad vi hittar på.
Bestämt är att jag måste vara hemma innan kl 14 imorgon, det har jag bestämt själv, för då är det fotboll! AIK-Mjällby AIF! Sau fint kaa!
Men nu dags att logga ut tror jag!
Ciao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0