JAAAAAAAAA!!!!!!!

JAAAA!!! Äntligen mål och 3 poäng till Mjällby!

Efter 2 förluster fick vi äntligen vår första seger i Allsvenskan 2011! Och detta efter ett ståhej i Kalmars straffområde efter en hörna lagd av Pavel Zavadil och Moestafa El Kabir får in bollen i mål, knappt över linjen men MÅL är det! Vilken glädje det var på hela vallen!
Men mer om det senare om jag orkar skriva om det, måste ladda batteriet till kameran först för att ens kunna föra över bilderna och sen ska de ökas lite med mättnad i färgen och lite skärpa och så. Förresten så tog jag inte så många bilder för batteriet höll på att ta slut och jag var ju tvungen till att spara till vågen, eller hur? Men nu är det helt slut så måste ladda det först. Jaja, så är det! Men är lite trött nu så skriver antagligen inlägget imorgon.
Nu ska jag faktiskt kolla på Körslaget för en gångs skull. Glor aldrig på det, vet inte varför faktiskt.
Haha dom sjunger ju Michelangelo på skånska nu på körslaget, det är minsann värt att titta på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0