I wanna boom bang bang with your body-o

Tror texten går så? Vi säger så. Favoritlåten just nu, Bumpy Ride, helt underbar. Just nu, jag byter favoritlåt lite när som. För ett par veckor sen lyssnade jag ihjäl mig på låtar av Alexander Rybak ju men nu lyssnar jag knappt på honom längre. Nu är det såna här dansa-loss-till låtar som gäller. Och just Bumpy Ride är bäst, har även den som ringsignal.
Jag skriver inte "tidigt" längre för jag ligger ute och steker i solen hela dagarna. Typ något sånt där ja. Och först idag har jag sett ett minimalt resultat på mina ben, en svag rand där shortsen har varit. Det jag tycker är mest "roligt" är att min solbränna från förra året när jag somnade i en fåtölj i poolen är kvar. En stor rand efter min bikiniöverdel, riktigt snyggt, verkligen. Rött är det också, inte brunt eller något så. Ännu snyggare.
Annars mår jag skit. Huvudvärken och träningsvärken är kvar och dessutom är jag grymt förkyld. Ont i körtlarna vid halsen, ont i halsen, nyser, näsan rinner lite och är både trött och hängig. Yes, jag klagar men precis så är det. Jag har oftast ont hela tiden. Både i kropp och själ.

Mår illa nu också för jag har ätit choklad från mina två påskägg. Ändå har jag inte ätit så mycket men kan knappt äta ibland, så är det... Just det, fick ett påskägg igår av mormor och morfar och idag hade mamma gått ut och gömt mitt och brors påskägg i skogen! Schysst att gå ut och lägga det där... Nej, hahaha, skogen precis bakom mormor och morfars hus, precis bredvid trädgården så går man några meter så kommer man dit. Och äggen la nära trädgården, mitt bland alla sticksiga granar. Ännu schysstare!
Hur stavar ni till schysst? Finns så många olika stavningar...

Imorgon drar jag hemåt igen, fotboll ju. MAIF-GAIS imorgon kl 14.00, hoppas jag mår bättre då. Äsch då, har man gått och kollat på fotboll även ifall man haft hög feber och varit svimfärdig klarar jag väl det också. Allt för fotbollen. Kalla mig gärna tönt, jag bryr mig inte, fotbollen och Mjällby AIF är min kärlek. That's it.
Nu ska jag göra något annat.
Ciao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0