Hård träning och skitbra musik

Ååh, sitter med världens bästa musik i öronen! Så underbart med massa bas till musik som man bara kan dansa loss till, eller träna om man så vill det! Musik som bara får en att vilja springa upp och dansa, och massa bas! Underbart.
Låtar som Bumpy Ride, Hotel Room Service, One (Your Name), Like A G6, Fanta & Rosé och till och med Sture-P. Helt kär i låtarna, lyssnat sönder dem idag! Just nu Bumpy Ride, måste va den bästa av alla! Älska Mohombi!
Japp, precis så här blir jag några timmar efter att jag har tränat! Hahaha, lagom. Boxningsträningen idag var hård, vi var bara 4 stycken idag och tränaren körde med oss som in i. Böjde vi på ryggen istället för benen fick vi smisk med en järnpinne, schysst. Hahaha, nej inte riktigt så kanske men visst fick vi det, tur att man böjde på benen hela tiden då! Visst var det jobbigt men samtidigt är det underbart skönt att känna svetten rinna och när man får lägga sig och vila känns det riktigt bra. Då har man minsann rört på fläsket ordentligt!
Dock skulle jag väl kanske ätit något mer innan träningen, åt bara två knäckebröd 3 timmar innan, inte bra. Kanske hade orkat mer om jag hade ätit något mer innan? Jaja, jag klarade mig igenom träningen utan att svimma!
Efter träningen cyklade jag (väldigt trögt) hemåt och stack direkt till gudstjänst, behövde verkligen gå på en nu! Bara två konfirmationsträffar kvar förresten och då är det väl mest "roliga" saker som är kvar, repetioner och provning av kläderna. Längtar faktiskt tills jag konfirmeras, både för att ha det ur vägen men också för att... Ja, att konfirmera mig känns lite stort och bra. Det känns skönt. Och ja - man får presenter såklart. Jag gör det för att både få presenter men också för att.. Vet inte hur man ska förklara det men ja, för kristendomens skull. Fattar ni?
Nu skriver jag så mycket svammel medans jag diggar musiken i mina vit-guldiga wesc-hörlurar. Högsta volym med högsta bas, spränger nog snart öronen men skiter i det, min dunkadunka och dansmusik är bäst. Yeah.

Imorgon ska jag till mormor och morfar med mamma och bror, jag ska sitta och sola hela tiden ifall det funkar. Har inget bättre för mig där.
Ciao, meet me at the hotelroom.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0