Godmorgon...

Hrm ja, nu var man vaken! För 20 minuter sen iallafall. Var meningen att jag skulle bli väckt på ett lite speciellt sätt om det hade funkat men det funkade inte riktigt, hahaha...
Kvällen igår. Jag var hemma själv och hade det helt perfekt. Gårdagskvällen var verkligen helt perfekt, och hela natten för den delen också! 13 timmar, jahaaaa. Inget vet vad jag menar förutom en, en som jag tycker väldigt mycket om.
Inga ord beskriver hur mycket jag tycker om dig.

Och idag är det valborg, jahaaaa. Jag kommer börja säga jahaaa jättemycket nu bara för igår, hehe. Vad ska göras? Det ska höras av till Evelina om hon nu är vaken, ungen åkte på boxningsmatch igår och kom hem sent visserligen. Hörde att det hade hänt speciella grejer där, höhö. Jag tror både hon och jag har skitmycket att prata om. Minst sagt jag, hehe.
Sitter med ett leende på läpparna, soligt är det ute och jag mår helt plötsligt ganska bra. Fast jag är fortfarande trött fast det är nog inte så konstigt, hahaha.
Nu återgår jag och ser om jag kan få en lika bra dag som kvällen och natten jag hade igår/idag, see ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0