Godmorgon (eller...?)

Skämt åsido, jag gick faktiskt upp för lite mer än 2 timmar sen. Yeah.

Idag har man alltså sovit länge, var vid datorn igår ganska länge så somnade sent också och då vaknar jag också sent. Också, också, också. Och ätit har jag inte gjort ännu, har i princip bara duschat och jag är fortfarande trött. Det schteeekiga vädret är som bortblåst men det ryktas att komma tillbaka iallafall!
Och ikväll är det match, tjoho! Nu tar vi 3 poäng mot Malmö idag, jajamensan! Ni vet, Musses favoritlag att göra mål på! Skulle gärna vilja vara på plats på Swedbank Stadion ikväll men men, storbildskärm istället.
Om jag någonsin skrivit Swedbank Arena istället för Swedbank Stadion så får ni ursäkta, jag blandar ihop det hela tiden.

Har ju minnen från Swedbank Stadion från i november, visst förlorade Mjällby men så härligt att se Malmö ta SM-guld, en upplevelse!
Nu blir det... Knäckebröd.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0