Godkväller

Godkväll godkväll alla små och stora där ute. Sitter framför tvn, småkollar på reprisen av Så Ska Det Låta medans andra kollar på annat på datorn. Erik Segerstedt sjunger Eloise, nice. Snackar med lite folk. Är helt skakig och slut i kroppen, jag har nämligen tränat boxning idag för första gången tillsammans med Evelina! Klubben jag förhoppningsvis ska orka fortsätta träna med trots att jag är världssämst heter BK Revansch förresten. Någon kanske har hört talats om Tommy Månsson, årets eldsjäl 2010? Han är ju i den föreningen. Min tränares tränare om jag inte har fel!
Iallafall, jobbigt var det klart, hoppa hopprep var jobbigt. Allt var jobbigt. Men så skönt efteråt, det är det verkligen efter ett träningspass! Och tränaren, Omar, sa att detta bara var ett lätt pass. Hmm, undrar vad ett hårt pass är.
Men ska nog fortsätta iallafall! Kommer inte kunna minst 1 gång i veckan i och med att jag har skytte minst 1 gång i veckan. Och nu denna veckan och nästa vecka kommer jag försent på grund av praon som slutar kl 17, boxningen börjar samma tid. Men sa det till Tommy men jag kanske skulle sagt det till Omar istället? Smart.

Praon idag då? Jobbigt. Idag var det städa akvariumen som gällde, vet inte hur länge jag höll på med att suga upp smuts bland stenarna för att sedan fylla på vatten i alla akvarium. Det tog tiiiiiiiid och jag var tvungen att böja armarna på flera olika sätt hela tiden så på grund av det och boxningen har jag skitont i armar, axlar och rygg. Imorgon är det städning av själva butiken som gäller. Städa, städa, städa. Blä.
Nej, nu är jag verkligen trött. Och egentligen har jag en del att skriva i någon praobok som vi har fått som jag knappt rört. Har ingen lust med det. Vill sova.

Ciao.


Kommentarer
Postat av: Å

Shiit! Fyfan vad kul det hade varit att boxas! :D

2011-04-07 @ 22:03:59
URL: http://chickenbitch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0