Film och El Clásico

Godkväll. Eller bör man säga godnatt? Klockan är ju trots allt över midnatt nu.
Tänkte precis gå och ta mig en knäckemacka, har inte ätit sen... Kl 14 kanske? Så känner mig lite hungrig faktiskt. Annars ikväll så har jag kollat på filmen 27 Dresses som gick på 4:an, den är faktiskt ganska bra! Nu är det någon thriller... Blod. Jag tror jag ändrar kanal, jag gillar faktiskt inte skräckfilmer så där rysligt mycket. Samtidigt som jag kollade på filmen så satt jag framför Everysport och höll koll på El Clásico! Och för er som faktiskt konstigt nog kanske inte vet vilken match som är just El Clásico så är det matchen mellan Real Madrid och Barcelona. Fast de flesta människor vet nog faktiskt det. Matchen slutade iallafall 1-1, första gången Real Madrid inte förlorar och Barcelona inte vinner i El Clásico om jag inte har fel? Well well.
Nu ska jag nog sova, fast just det, äta knäckemacka eller något först.
Natti.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0