Ett stort flin

I mitt ansikte är där just nu ett stort flin. Ett stort flin som suttit där i timmar nu, antagligen hela natten.
Mamma frågade innan vid frukosten vad som krävdes för att få bort det här stora flinet. Jag kan bara säga att det krävs oerhört mycket för idag hörrni, idag är det dags! FOTBOLL!!! Jag är så... Ska jag vara helt ärlig? Jag har legat och haft fjärilar i magen inatt innan jag somnade. Och imorse när jag vaknade. Magkänslan är så härlig, nervös och underbar. Det var ungefär samma känsla som jag hade när Christer Fuglesang skulle åka upp till rymden den där natten för lite mer än 4 år sedan. Lika nervös då som nu.
Som ni förstår - fotbollen, Mjällby AIF, betyder så oerhört mycket för mig som jag säkert redan sagt innan men ni kommer ändå inte förstå allt. Det är i mitt gul-svarta hjärta förevigt♥
Nu är det endast 5 timmar kvar tills matchstart ungefär. 3½ timme tills vi ska vara där. Jag längtar, längtar, längtar! Och med tanke på tiden som är kvar hinner jag inte skriva mer just nu för jag ska duscha och dessutom ringa runt lite till personer som ska med och se den underbara fotbollen.
Fotboll och Mjällby AIF för livet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0