Ett prov, en träning och en dusch senare

Nu är jag här igen. Musiklektionen gick sådär, jag kan inte bestämma mig om jag ska sjunga eller inte. Jag vill, men jag varken kan eller vågar, det är det som är problemet. Dessutom hatar jag att höra min röst i mikrofon. Jag står alldeles vit i ansiktet, nervös som in i tusan bara inför klassen även om det är tillsammans med två andra. Det känns i magen. Efter den lektionen var det No, vi började med allas favoritämne idag, SoS. Sex och samlevnad. Som väntat blev det en del fniss och så, inget förvånande.
På nolektionen pratade vi om hur kärlek kändes. När det känns bra känns det som fjärilar i magen. När det känns dåligt känns det som om man bara vill lägga sig och dö. Jag känner båda.

Matteprov efter det, ett jättelätt, det var A-delen på kapitlet Chans Och Risk. Klar på 10 minuter, brukar iallafall ta en kvart.
Spanska sen drog Evelina med hem till mig. Lagade lite mat snabbt och cyklade sen (med en anings problem) till boxningsträningen. Idag jobbade vi mycket med motorik. Och jag är riktigt dålig på boxning, det är en sak som är säkert. Jag får leva med en klagande Evelina, hehehe.
En lååång dusch efter det, grymt skönt. Nu sitter jag i shorts och beundrar min solbränna, haha. Nej, skojar bara men visst har man blivit lite brun iallafall fastän det knappt märks!
Imorgon är det städdag. Sjukt tråkigt. Slipper inte första lektionen, alltså ett dubbelpass i svenska, det är skit. Korvgrillning på torget efter det, glöm att jag äter det. Kan ju inte äta korv av någon anledning... Mår illa varje gång jag försöker. Får väl gå hungrig då. Måste också bestämma mig om jag ska cykla eller gå till skolan imorgon, vet inte eftersom vi ska gå ner ganska långt ifrån skolan och städa. Och ska vi ner till torget sen (ska ju vara avprickning också) så måste jag kanske gå upp till skolan och hämta cykeln, ganska långt. Äsch, jag klarar nog det. Fast kanske smartare att gå ändå?
Dagen har varit riktig skit. Jag förstår ingenting. Viskningar, stirra sönder, vad håller ni på med egentligen, vad hände? Ingen pratar med mig eller något. Varför jag?

Nu ska jag nog dunka lite musik, Spotify ändras ju totalt på söndag, 10 timmars musik i månaden och en låt får spelas max 5 gånger! Det där med timmarna kan jag väl överleva men att en låt bara får spelas 5 gånger!? Glöm det. Blir antagligen att köpa Spotify Premium eller leva på Grooveshark. Fast tycker Spotify är bättre.
Ciao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0