Endast 1 dag kvar!

Nu hörrni, nu är det bara 1 dag kvar till livet! Det underbara, något av det bästa, fotboll, Mjällby AIF! Ni förstår verkligen inte hur mycket jag älskar det!

Just nu så följer jag den första allsvenska matchen för i år, Halmstads BK-Kalmar FF, det står 0-0.

Annars så är jag hemma själv och kommer vara hela kvällen. Har inget humör alls för något idag. Faster och min ena kusin hade kalas idag men jag orkade allvarligt inte vara där, jag kan inte prata med någon där. Och jag har inte alls någon lust att träffa någon idag så är hellre hemma själv och kollar på film hela kvällen. Lagar någon god mat om jag lyckas kanske. Just nu kollar jag på en film som är på tv, vet inte vad den heter men bra är den iallafall.

Annars inte mycket att säga, sov jättelänge idag, sov till kl 10 först, åt lite frukost och sen gick jag och la mig och sov till 14 kanske. Och nu är jag vrålhungrig.

Men nu fortsätter jag kolla på filmen och följa fotbollen, bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0