Det börjar lossna nu

Jag tror det börjar lossna för Mjällby nu. Mjällby-GAIS slutade 1-1, måltet gjordes av vår kära Mr. Mjällby 2.0, Marcus Ekenberg! Han och GAIS passar ihop, han gjorde 4 mål på dem ifjol varav ett hattrick i första hemmamatchen i Allsvenskan på 25 år! "3 chanser, 3 mål, 3 poäng!", det minns man med glädje!
Mer om matchen en annan dag, imorgon kanske om jag har tid.
Imorgon har jag faktiskt lite inplanerat. Ska tydligen ut och äta på restaurang, ska fira farmor och så. Sen ska jag träffa Nattis efter det, super! Planerade att gå och ta en fika men eftersom det är röd dag imorgon vet jag inte om caféerna är öppna... Ååh, GLASSBÅTEN! Glassbåten måste ju vara öppen! Det hade jag helt glömt bort... Hoppas! Kul ska det bli iallafall, finns så mycket att prata om fast samtidigt inte, haha!
Annars inte mycket mer att säga, trött i hela huvudet och förvirrad. Minst sagt förvirrad. Min lilla gamla kise ligger uppe på soffan, precis ovanför min axel, lilla söta lillmatte-lover, höhö. 19 år är hon detta året, min lilla gammelkatt!♥
Jag känner för att vara uppe riktigt länge inatt. Sitta uppe hela natten, dunka musik, kolla på film eller Dallas och prata med någon som är social kanske! Fint.
Ett två tre, ge mig fanta och rosé!

Fast jag vill inte ha rosé men fanta passar fint! Ni vet, det här med alkohol och så... Jag har "bara" smakat cider och lite vin på en nattvard. Och vet ni? Det smakade skit. Och jag tror det är bra att jag tycker så, jag vill inte dricka egentligen, jag känner inte att det fins någon mening till det. Och det är jag stolt över. Om det kommer hålla vet jag inte men man kan ju alltid hoppas! Det känns helt enkelt bäst så.
Nej, godnatt.

Gammelkatten min, Amanda♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0