Dagisets busunge

Hahaha aaw. Idag var det flera barn på dagiset som jag inte träffat förut och en av dom var typ dagisets busunge, personalen kallade han en liten pajas. Och han verkade bli väldigt förtjust eller något i mig, han var så gullig! Han lekte jättemycket med mig och gick med mig och höll i min hand och ville bli buren jätteofta faktiskt.
Alla barn på dagiset är verkligen jättegulliga men den här ungen satte sig riktigt i hjärtat direkt. Så söt och snäll!
Trivs verkligen på dagiset även om det är liiite halvtråkigt ibland!
Just nu sitter jag och snackar med en kompis på msn och kollar på Scrubs. Naaw, J.D började gråta, stackaren...
Blir skytteträning sen tror jag, sista veckan med luftgevär nu och så blir det korthåll nästa vecka, super! Tror det är sista gången någonsin jag är i luftgevärshallen i Norje också i och med att det byggs en ny uppe i Bjäraryd. Visst behövs det en ny men man kommer ändå sakna källaren i Norje!
Jaja, ciao for the moment. Yeah, tre språk i en mening, score.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0