Att lita på folk

Godkväll. Ligger i sängen och har precis kollat klart på House, nu är det nyheter så satt nyss och skrattade åt ett brev de visade där de hade skrivit aklagas istället för anklagas, fail. Okej, lite dålig humor har jag väl kanske ibland då. Är väldigt trött nu, har svullna ögon för har gråtit lite... Behöver inte gå närmare på varför, det delar jag bara med... Ingen. Nej, ingen. Jag har det mesta för mig själv, det är väldigt lite jag delar med mig av. Nuförtiden har jag svårt att lita på folk, så sviken som jag har blivit.

Korthåll var det ju iallafall ikväll! Prisutdelning var det ju först och visst blev det lite priser och så. Fick höra att det är väldigt lite luftgevärsträningar jag har varit på, skärpning! Men korthåll får man ju träna ordentligt, är ju redan anmäld (inte helt frivilligt) till en tävling på söndag nästa helg så det blir träna, träna, träna! Hann också med att skjuta ikväll, sköt 190 och det är bra för första träningen (tror jag)! Det kan jag skjuta mitt i säsongen utan problem, haha. Nej men det var kul att skjuta korthåll! Kändes oerhört skönt att få skjuta med stöd nu i korthåll istället för stående i luftgevär, allt blir helt plötsligt så mycket stadigare! Men sen är det ju det här med rekylen, man måste hålla fast i vapnet ordentligt också, det studsar ju eller vad man ska säga. Tänk då om man skulle prova att skjuta mauser någon gång, usch...
Nu orkar jag nog faktiskt inte skriva mer, ska nog sova snart, blir alltid så trött efter att jag har gråtit. Äta skulle jag ju också göra, blir knäckebröd ikväll och en huvudvärkstablett kanske man kan trycka ner, har huvudvärk nästan varje dag nu... Blä.
Godnatt! Skillz att ha godkväll och godnatt i samma inlägg, yeah.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0