1:a april

Haha här sitter jag och försöker skriva! Men det kommer upp nya kommentarer och grejer på facebook hela tiden nu helt plötsligt, vet inte vad det är för något överflöd! Något om skytte, något om fotboll och något om att jag ska åka på taket, cykla eller åka i bakluckan till fotbollen på söndag ifall inte alla skulle få plats i bilen. Höhöhö.
Ny kommentar... Återvänder snart.

And I'm back. Today... Svenskaprov på morgonen, inget man skulle träna till. Det var läsförståelsetest, usch. Men hoppas på MVG, det kändes ganska bra! Hade också noprov idag, fysik, elektromagnetism, ett riktigt svårt område för min del. Visserligen tycker jag alla områden i no är svåra, möjligen astronomi eftersom jag har älskat planeter och grejer sen barnsben. Och kroppen har jag också älskat sen dess. När jag var kanske 2 år eller något satt jag och läste i mammas stora bok om kroppen Så Fungerar Du, det har jag minsann bildbevis på! Men provet iallafall... Första sidan klarade jag nog helt men andra sidan blev det frågor på VG-MVG nivå som jag inte har förstått riktigt, det här men generatorer och transformatorer. Hur en ringklocka fungerar kunde jag inte riktigt förklara heller.
Två nya händelser, det händer mycket här!

Hur mår jag annars då? Lite kinkig nu, gnällig för jag är hungrig. Ni skulle fått höra hur det låter när jag gnäller som jag kallar det.. Det låtar som om jag säger "Njjjää!". Jag tycker jag låter riktigt gullig. Skämt åsido, jag gillar bara att säga så av någon anledning. Annars så mår jag väl som vanligt, lite halv om halvt. Glad för det ena, ledsen för det andra.
Skulle ju ha provat på boxning idag men blev inte så för Evelina är sjuk och kan inte träna då och jag vill inte gå dit själv första gången. Men nästa vecka så! Evelina påstår att deras tränare, Omar, kör med dom ganska mycket, att han är lite småkaxig. Han har redan kört med mig idag så det kanske räcker för idag! Ni förstår, Omar praktiserar hos idrottslärarna på skolan och idag var han med oss och vi skulle spela tennis. För det första så säger han "Du, du har tappat något" och jag kollar såklart ner och då säger han "April april! Yes, äntligen hahaha!" och jag bara "Öööh va?", hängde inte med riktigt där. För det andra så spelade vi 2 mot 2 på tennisen, jag och Martin mot Omar och Thomas. Då tyckte Omar att vi skulle slå vad om att den som förlorade en match först upp till 12 poäng skulle få göra 10 armhävningar. Vi gick med på utmaningen - och förlorade två gånger men knappa poängen. Och medans vi gjorde armhävningarna så stod Omar och jublade och ropade "Victory! Känn den ljuva doften av seger!" och stod och gjorde massa gester. Ja, såna tränare kan ju nog få folk att gå långt också.
Nu är jag superhungrig så går och tar mig en ostmacka eller två!
Det är bara 2 dagar kvar till livet!♥

Ajöss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0